Veckan<3

Tjena tjena<3 sorry för att jag inte har skrivit något inlägg på länge<33 hoppas att ni haft det gött för det har jag<333 i veckan  som gott så har vi haft temavecka och temat var "Gör din röst hörd"? tycker själv att det var ett väldigt konstikt tema för vi jobbade inte med något som hörde till det, vi jobade med att brodera löv, skuggteater och att måla? konstigt va<33 jag har oxå varigt i stallet och haft det gött, har ridit, varit med kompisar och myst med min sköt häst Bobby<3 denna vecka då det är höstlov så ska  jag vara med mina älsklingar Karin, Julia, och Tyra<33 älskar er<3 vi ska sova hos varandra och sova i stallet på spökövernattningen<333 det ska bli nice<33 idag så ska jag till H&M med mamma eller pappa, då ska jag köpa en svart tubtopp och ett par hollister mjukisar<3 annars så ska jag inte göra så mkt mer, hoppas ni oxå har haft det nice och oxå kommer att ha det<3 pöööööss på er<33  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0